جستجو
دسته بندی محصولات
    Menu بستن
    IR 7
    500000 700000 IRR
    IR
    0 3 DAY
    0 3 DAY
    0 5 DAY

    ماوس تسکو مدل TM763GA

    تولید کننده: TSCO تسکو
    ماوس تسکو مدل TM763GA یک ماوس باسیم گیمینگ جمع و جور با وزن مناسب از شرکت تسکو است که بسیار مورد استفاده بازی کننده ها و گیمرهای روز دنیا قرار گرفته است.
    تماس برای قیمت
    i h

    معرفی و بررسی ماوس تسکو مدل  TM763 GA| ابزار بازیکنان حرفه‌ای

    تابه‌حال به این فکر کرده‌اید که استفاده از یک ماوس گیمینگ بادقت بالا چقدر می‌تواند در کیفیت بازی و یا کار کردنتان تأثیر مثبت بگذارد؟ ماوس خوب مایه آرامش بازی‌کردن است. ماوس تسکو مدل TM 763 GA با 7 دکمه مجزا، می‌تواند یار بسیار قدرتمندی برای شما باشد.

     

    مشخصات ظاهری ماوس تسکو مدل  TM763 GA

    ماوس گیمینگ تسکو به‌صورت ارگونومیک در ابعاد 125.5*71.7*39.9mm طراحی شده است و مخصوص استفاده‌های طولانی‌مدت است. فرم بدنه این ماوس به صورتی طراحی شده است که می‌تواند برای دست شما جای استراحت ایجاد کند. در سمت چپ این ماوس دکمه‌های فوروارد و بکوارد تعبیه شده است. شما می‌توانید با استفاده از این دکمه‌ها بین صفحات مختلف جابه‌جا شوید و با سرعت و دقت بیشتری کار کنید.

    اگر به زیر دکمه اسکرول این ماوس دقت کنید، متوجه 2 دکمه مختلف خواهید شد. یکی از این دکمه‌ها مخصوص تغییر رنگ RGB این ماوس و دیگری برای تنظیم dpi است.

    این ماوس یک کابل 1.8 متری از جنس کتان بافته شده دارد و آزادی عمل بالایی در اختیار شما قرار می‌دهد. وزن این ماوس 125 گرم بوده و در رنگ کلاسیک و زیبای مشکی طراحی شده است که هارمونی خاصی با نورپردازی آن دارد.

    مشخصات فنی ماوس تسکو مدل  TM763 GA

    دقت این ماوس در حالت پیش‌فرض روی 1200dpi تنظیم شده است؛ اما شما می‌توانید آن را بین حالت‌های 2400-4800-7200dpi تنظیم کنید. این ماوس 3 میلیون مرتبه ضربه‌پذیری دارد در نتیجه عمر طولانی داشته و مدت‌زمان زیادی دوست و همراه شما خواهد بود.

    این ماوس از سری ماوس‌های سیمی گیمینگ تسکو است که می‌تواند به سیستم‌عامل‌های بسیاری چون ویندوز، مک، لینوکس و حتی اندروید متصل شود. تطبیق‌پذیری بالای این ماوس آن را برای استفاده در اکثر دستگاه‌ها مناسب کرده است. کانکتور این ماوس به‌صورت Plug and Play بوده و بعد از اتصال نیاز به هیچ‌گونه نرم‌افزاری برای اجراشدن ندارد. این ماوس مجهز به چشم نوری بوده و می‌تواند با سرعت و دقت بالایی مکان‌یابی کند. همچنین اتصال سیمی این ماوس، ارتباط قدرتمند و پایداری برای آن برقرار می‌کند که باعث می‌شود تمام دستورات اجرایی که برای ماوس صادر می‌شود، به‌سرعت منتقل شده و بدون هیچ‌گونه تأخیر و یا لگ، اجرا شوند.

    کلام آخر

    ماوس گیمینگ عضو مهم میز دسکتاپ شما است. این ابزار که کاربردی‌ترین ابزار دسکتاپ در نظر گرفته می‌شود، باید از کیفیت و دقت بالایی برخوردار باشد تا بتواند همراه خوبی در هر لحظه شما باشد. این ماوس زیبای تسکو مدل TM763 GA یک ماوس سیمی گیمینگ است که می‌تواند هم در بازی و شکست‌دادن رقبا و هم در کار و تلاش همراه و در کنار شما باشد. استفاده از یک خوب تضمین‌کننده کیفیت و دقت کار شما است. شما مشتریان عزیز تسکو می‌توانید از طریق بخش نظرات، با ما در ارتباط باشید و نظرها، انتقادها و پیشنهادهای خود را با ما در میان بگذارید.

    مشخصات فنی

    ابعاد

    125.5*71.7*39.9mm

    دقت

    1200(Default)-2400-4800-7200 CPI

    جنس

    ABS

    محدوده فرکانس بی سیم

    MAX:7000fps

    نوع

    ماوس با سیم

    نوع رابط

    plug and play

    تعداد کلید ها

    7

    طول کابل

    1.8M

    توضیحات تکمیلی

    PollingRate 125Hz, 1.8m Cotton Cable, 3200 dpi, 6 Keys, LED Lighting

    وزن

    125±5g

    dpi key

    دارد

    side key

    دارد

    ضربه پذیری کلیدها

    3 millions times

    sensor type ( IC )

    optical

    polling rate(Hz)

    125

    dpi switch

    دارد

    جنس کابل

    Braided cotton +Copper

    رنگ

    سیاه

    سازگار با

    Windows/MAC OS/Linux/Android

    Hotkey number

    ندارد

    LED LIGHT

    LED Lighting

    0.0 0
    بررسی و نظر خود را بنویسید بستن
    *
    *
    • بد
    • عالی
    *
    *
    *
    *