جستجو
دسته بندی محصولات
    Menu بستن
    IR 7
    500000 700000 IRR
    IR
    0 3 DAY
    0 3 DAY
    0 5 DAY

    کیبورد تسکو مدل TK 8012

    تولید کننده: TSCO تسکو
    کیبورد تسکو مدل TK 8012 یک کیبورد سیمی است و با یک پورت USB و سیم 1.8 متری به دستگاه شما متصل می‌شود. با اینکه کیبوردهای وایرلس یا بی سیم محبوبیت بیشتری نسبت به مدل‌های سیمی کسب کرده‌اند، اما باید بدانید کیبوردهای سیمی هنوز نقاط قوت خود را حفظ کرده‌اند.
    تماس برای قیمت
    i h

    معرفی و بررسی کیبورد تسکو مدل TK 8012

    تایپ بخش جدا ناپذیری از اکثر شغل های امروزی شده است. وجود این ابزار که جزو سخت افزارهای اصلی کامپیوتر است، بسیار ضروری است. چرا که بدون این ابزار عملا نمیتوان از کامپیوتر استفاده چندانی کرد. اما حتی اگر برای کار به این ابزار نیاز نداشته باشید، قطعاً برای کارهای روزمره مثل نوشتن ایمیل، چت کردن، بازی و یا… به آن نیاز دارید. کیبورد تسکو مدل TK 8012 از سری محصولات برتر این کمپانی فعال است که به سبب بهره‌مندی از طراحی ساده و مطابق با ارگونومی دست توانسته است نظر اکثریت کاربران را به‌سوی خود جلب کند.

    مشخصات فنی کیبورد تسکو مدل TK 8012

    TK 8012 یک کیبورد سیمی است و با یک پورت USB و سیم 1.8 متری به دستگاه شما متصل می‌شود. با اینکه کیبوردهای وایرلس یا بی سیم محبوبیت بیشتری نسبت به مدل‌های سیمی کسب کرده‌اند، اما باید بدانید کیبوردهای سیمی هنوز نقاط قوت خود را حفظ کرده‌اند. اتصال Wired یا سیمی، یک ارتباط پایدارتر و قوی‌تر برقرار می‌کنند. در نتیجهٔ این ارتباط پایدارتر، دستورات صادر شده از سمت کاربر با سرعت بیشتری به سمت کامپیوتر و لپ‌تاپ ارسال می‌شود. این تأخیرهای میلی‌ثانیه‌ای در کیبوردهای بیسیم خودش را زمانی نشان می‌دهد که یک تایپیست مشغول تایپ سریع و یا یک گیمر وسط یک مبارزه طاقت‌فرسا باشد. از دیگر ویژگی‌های TK 8012 قابلیت Plug And Play آن است. با این قابلیت شما می‌توانید به‌محض اتصال کیبورد به سیستم از آن استفاده کنید. کیبورد تسکو مدل TK 8012 تا ده میلیون بار کلیک پذیری دارد. کلیک پذیری بالای TK 8012 نشان از مقاومت بالا و طول عمر مطلوب این دستگاه دارد. طراحی ساده و ارگونومی این ابزار جانبی کامپیوتر در استفاده طولانی‌مدت موجب ایجاد احساس خستگی یا فرسودگی در دست و مچ کاربر نخواهد شد.

    مشخصات ظاهری کیبورد تسکو مدل TK 8012

    TK 8012 ظاهر ساده و مینیمالی دارد. این کیبورد اداری از 104 دکمه و 3 بخش کلی تشکیل شده است.  و به‌خاطر ابعاد کلی 450*160*26 میلی‌متری فضای کم و خاطر وزن 430 گرمی، حمل آسانی دارد. این کیبورد در رنگ کلاسیک مشکی تولید شده است و در نتیجه به‌راحتی با هر مدل سیستمی است می‌شود. بخش اول و اصلی کیبورد، ناحیه حروف است که شامل دکمه‌های حروف، اعداد و دکمه‌های جانبی دیگر است. چیدمان این بخش، چیدمان استاندارد QWERTY است. به‌علاوه حروف فارسی نیز روی این کیبورد چاپ شده است. بخش دوم، نامبریک کی یا ماشین‌حساب عددی که در سمت راست کیبورد قرار دارد برای محاسبات عددی به کار می‌رود. در بالای بخش نامبریک نیز می‌توانید چراغ‌های کوچکی را ببینید که با رنگ سبز روشن و خاموش می‌شوند. این چراغ‌ها نمایان گر روشن خاموش بودن دکمه ناملاک (Num louck) و دکمه کپس لاک (Caps luck) است. بخش میانی نیز شامل دکمه‌های جهت‌نما و دکمه‌های میان بر سیستم است.

    کلام آخر

    کیبورد یک ابزار ضروری برای استفاده از لپ‌تاپ و کامپیوتر است. حتی لپ‌تاپ‌ها که خودشان کیبورد دارند، توصیه می‌شود که از یک کیبورد جدا برای آنها استفاده کنید. زیرا خرابی کیبورد لپ‌تاپ هزینه‌های گزافی برای تعمیرات روی دست شما می‌گذارد. ظاهر مینیمال، طراحی زیبا و ابعاد، کلیک پذیری بالا، وجود برچسب زبان فارسی و خوانایی بالا تایپی آسان را برای کاربران فراهم می‌کند و به همین دلایل بسیار موردتوجه تایپیست‌های فارسی‌زبان قرار گرفته است. تهیه یک کیبورد ساده که بتواند جوابگوی استفاده روزمره کاربر باشد، یک راه‌حل ساده و هوشمندانه است. TK 8012 همان کیبورد مینیمالی است که راه‌حل بسیاری از مشکلات شما است. حال که با این کیبورد کاربردی و مینیمال آشنا شدید می‌توانید در بخش نظرات، ما را از نظرات، انتقادها و پیشنهادهای باارزش خود بهره‌مند کنید.

    ( کد بین المللی کالا : 6973058360911 )

    مشخصات فنی

    ابعاد

    450x26x160mm

    نوع

    کیبورد باسیم

    نوع رابط

    USB

    تعداد کلید ها

    104

    رنگ

    سیاه

    سازگاری با

    PC Win2000/Win XP/WINME/Vista/Win7/Win8/Android/Linux/Win 10

    ضربه پذیری کلیدها

    10,000,000 times

    فرکانس

    6MHz

    وزن

    430 g

    Num Lock/caps Lock led

    Yes, green light

    0.0 0
    بررسی و نظر خود را بنویسید بستن
    *
    *
    • بد
    • عالی
    *
    *
    *
    *